Українська мова(11 клас)

 11           к л а с   Українська мова

(рівень стандарту)

(70 год на рік, 2 год на тиждень)

Календарно-тематичне планування для 11-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова: 10–11 класи. – Рівень стандарту / Голуб Н. Б., Котусенко О. Ю., Горошкіна О. М., Новосьолова В. І., Романенко Ю. О., Кондесюк Т. В., Король О. М., Тарасенко О. О., Сергєєва Н. В., (Наказ МОН України № 1407 від 23. 10. 2017 р.).

 

 

Фронтальні види контрольних робіт

 

Форми контролю

І семестр

II семестр

Перевірка мовної теми

3

3

Письмо:

 

 

есе

2

3

 

І  с е м е с т р

 

Пор.

Дата

Зміст програмового матеріалу

Примітки

Вступ

1

 

Мовна стійкість як ключова риса національно мовної особистості.

 

Практична риторика

2

 

    Засоби мовного вираження промови. Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні.

 

 

3-4

 

    Риторичні фігури: антитеза, градація, повторення, риторичне запитання, риторичне звертання, порівняння

 

5-6

 

Написання твору в публіцистичному стилі з теми «Історія одного успіху» з використанням тропів та риторичних фігур.

 

7

 

Складання промови на одну з тем: «Успішні люди України й світу», «Секрети успіху», «Складники успіху» з використанням різних засобів мовного вираження.

 

8

 

Контрольна робота. Виголошення та аналіз промови.

 

Морфологічна норма


9

 

Прикметник. Відмінкові закінчення прикметників. Ступені порівняння прикметників. Синонімійні способи вираження різного ступеня ознаки.

 

10

 

Урок мовленнєвого розвитку. Складання письмової розповіді про родину друга (подруги) з використанням

присвійних прикметників.

 

11

 

Правопис прислівників. Ступені порівняння.

 

12

 

Складні випадки узгодження й відмінювання числівника.

 

13

 

Контрольний диктант. Читання мовчки публіцистичного тексту.

 

14

 

Урок мовленнєвого розвитку. Написання переказу тексту

в публіцистичному стилі.

 

15

 

Дієслово й дієслівні форми. Складні випадки словозміни дієслів дати, їсти, відповісти, бути та ін. Паралельні форми вираження наказового способу дієслів 1 та 2

особи множини.

 

16

 

Урок мовленнєвого розвитку. Складання усної розповіді про враження від цікавої мандрівки (екскурсії).

 

17

 

Урок мовленнєвого розвитку. Написання контрольного есе про реальну чи віртуальну мандрівку до одного з семи

чудес України.

 

18

 

Активні й пасивні дієприкметники.

 

19

 

Контрольна робота з теми «Морфологічна норма» (тестування).

 

Синтаксична норма

20

 

Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка. Складні випадки синтаксичного узгодження.

 

21

 

Складні випадки і варіанти синтаксичного керування. Уживання прийменників в і на з географічними назвами і просторовими іменниками, словосполучення з прийменниками по, в(у), при, за, із-за. Уживання

похідних сполучників.

 

22

 

Варіанти граматичного зв’язку підмета й присудка.

 

23

 

Пасивні конструкції з дієсловами на -ся. Синтаксичні конструкції з формою на -но, -то.

 

24

 

Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення.

 

25

 

Урок мовленнєвого розвитку. Написання контрольного есе про свою заповітну мрію.

 

26

 

Прості ускладнені речення.

 

27

 

Урок мовленнєвого розвитку. Діалогування з теми

«Корисне дозвілля».

Підготовка       до

контрольного діалогу.

28

 

Урок мовленнєвого розвитку. Колективне складання письмової розповіді про уявну (віртуальну) мандрівку

Україною.

 


29

 

Правила побудови складних речень. Логічні помилки у

складних реченнях.

 

30

 

Урок мовленнєвого розвитку. Складання усної розповіді

про можливості для занять спортом у вашому місті (селі).

 

31

 

Урок мовленнєвого розвитку. Написання розповіді «Зірки

українського спорту».

 

32

 

Контрольна робота з теми «Синтаксична норма» (тестування).

 

ІІ  с е м е с т р

 

Пунктуаційна норма

33

 

Пунктуаційна помилка. Тире між підметом і присудком у простому реченні.

 

34

 

Урок мовленнєвого розвитку. Діалогування з теми «На добро відповідай добром, а на зло?», «Чому Ліна Костенко назвала страшними слова «дволикість»,

«дворушництво», «двозначність», «двомовність»,

«двоєдушність»?»

 

35

 

Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених звертаннями, вставними словами і реченнями.

 

36

 

Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених

однорідними членами.

 

37

 

Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими означеннями, прикладками, обставинами.

 

38

 

Урок мовленнєвого розвитку. Написання контрольного есе з теми «Читання робить нас кращими».

 

39

 

Кома і крапка з комою у складному реченні.

 

40

 

Двокрапка й тире у складному реченні.

 

41

 

Урок мовленнєвого розвитку. Написання переказу тексту в публіцистичному стилі.

 

42

 

Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

 

43

 

Контрольний диктант. Виразне читання текстів різних стилів, інтонування їх відповідно до наявних розділових знаків.

 

Стильова норма

44

 

Стильова помилка. Стильове використання багатозначних слів і омонімів, синонімів, антонімів і паронімів.

 

45

 

Урок мовленнєвого розвитку. Написання контрольного

есе з теми «Ця музика спонукає до думок».

 

46

 

Стильові особливості слів іншомовного походження.

 

47

 

Стильове забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика. Оцінна лексика.

 


48

 

Стильова роль неологізмів і застарілої лексики.

 

49

 

Стильове забарвлення фразеологізмів, виражальні можливості їх.

 

5051

 

Уроки мовленнєвого розвитку. Написання твору в публіцистичному стилі на одну з тем: «Сьогодення нашої

країни», «Духовні цінності», «Нове в культурі мого народу».

Підготовка       до контрольного твору.

52

 

Стильові особливості засобів словотвору.

 

53

 

Стильові особливості частин мови.

 

54

 

Урок мовленнєвого розвитку. Написання контрольного есе про доброту, доброчинність, чуйність у ставленні до себе й до інших.

 

55

 

Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних

стилях.

 

56

 

Контрольна робота з теми «Стильова норма» (тестування)

 

Практична риторика

57

 

Інформаційні жанри (представлення, пояснення, інструкція, повідомлення).

 

58

 

Діалогічні жанри (бесіда, телефонна розмова).

 

59

 

Особливості листування.

 

60

 

Урок мовленнєвого розвитку. Складання електронних листів різної тематики.

 

61

 

Оцінювальні жанри (похвала, осуд, рецензія, характеристика).

 

62

 

Урок мовленнєвого розвитку. Письмове складання

характеристики.

 

63

 

Етикетні жанри (привітання, вибачення).

 

64

 

Урок мовленнєвого розвитку. Написання текстів різних жанрів.

 

6566

 

Уроки мовленнєвого розвитку. Виголошування підготовлених текстів різних жанрів.

 

67

 

Контрольна робота (виконання завдань).

 

68–69

 

Уроки мовленнєвого розвитку. Дискусія з теми «Чи потрібно бути мовно стійким?»

 

70

 

Підсумковий урок.

 


11 к л а с  Українська мова

(профільний рівень)

(140 год на рік, 4 год на тиждень)

Календарно-тематичне планування для 10-го класу  складено  відповідно  до Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова: 10–11 класи. – Профільний рівень / Мацько Л. І., Груба Т. Л., Семеног  О.  М.,  Симоненко  Т.  В.  (Наказ  МОН  України № 1407 від 23. 10. 2017 р.).

 

Фронтальні види контрольних робіт

 

 

Форми контролю

І семестр

II семестр

Перевірка мовної теми

3

3

Письмо:

 

 

есе

1

1

переказ

1

1

твір

1

1

 

І  с е м е с т р

 

 

Пор.

Дата

Зміст програмового матеріалу

Примітки

Мова, індивід, суспільство

 

1

 

Мова як особлива система знаків, її місце з-поміж інших знакових систем. Проблеми взаємодії мови і культури, мови і соціуму. Роль мови у формуванні й самовираженні особистості.

 

2

 

Українська мова в «діалозі культур». Відображення в

сучасній українській мові культури інших народів.

 

3

 

Українська мова у світі. Українська діаспора. Лінгвістика як наука про мову.

 

4

 

Історія мовознавства в особистостях. Видатні мовознавці

вітчизняної науки.

 

5

 

Урок мовленнєвого розвитку. Система функціональних стилів сучасної української мови Поняття стилю мовлення.

 

6

 

Урок мовленнєвого розвитку. Підстилі, основні жанри та

характерні мовні засоби стилів.

 

7

 

Урок мовленнєвого розвитку. Норма літературної мови.

 

8

 

Навчальний диктант.

 


Риторика як наука й мистецтво слова

 

9

 

Лінгвістична риторика. Основні поняття риторики: логос,

етос, пафос, топос. Ритор і оратор. Риторичні ідеали у різні історичні епохи.

 

 

10

 

Урок мовленнєвого розвитку. Виступ під час дискусії

(підготовлений і непідготовлений) на суспільну або морально-етичну теми.

 

11

 

Поняття про сучасний риторичний текст.

 

 

12–

13

 

Уроки мовленнєвого розвитку. Докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням (висловленням власного ставлення до подій, героїв, їхніх

учинків та ін.).

Підготовка до контрольного переказу.

14

 

Інвенція. Диспозиція. Методи викладу матеріалу. Теза й

аргументація. Різні види аргументації.

 

 

15

 

Промова. Елокуція й елоквенція як учення про мовну

форму промов. Меморія як система усного запам’ятовування промов.

 

16

 

Акція. Риторична техніка.

 

 

17

 

Урок мовленнєвого розвитку. Аудіювання текстів різного характеру. Різновиди аудіювання. Аудіювання зразків

ораторського мистецтва.

 

18

 

Еристика як мистецтво суперечки. Етика полемічної

майстерності.

 

19

 

Контрольна робота. Мова, індивід, суспільство. Риторика

як наука й мистецтво слова (тестування).

 

З історії риторики й ораторського мистецтва

20

 

Видатні оратори Давньої Греції.

 

21

 

Видатні оратори Давнього Риму.

 

22

 

Ораторське мистецтво в Україні.

 

Основи ораторського мистецтва

 

23

 

Види ораторського мистецтва і жанри. Академічне красномовство, його характерні ознаки, різновиди

(наукове, науково-популярне, навчальне).

 

24

 

Урок мовленнєвого розвитку. Практична риторика. Добір

матеріалу, його систематизація

 

 

25

 

Урок мовленнєвого розвитку. Композиція ораторського

виступу. Особливості побудови вступу, основної частини, закінчення.

 

26

 

Судове красномовство, особливості захисного і звинувачувального виступу.

 

27–

28

 

Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний твір-роздум

на морально-етичну тему в публіцистичному стилі.

 

29

 

Духовне красномовство (гомілетика), його жанри і

 


 

 

характерні риси.

 

 

30

 

Урок мовленнєвого розвитку. Добір аргументів і способів активізації мислення та емоційно-почуттєвої діяльності аудиторії. Види аргументації. Способи встановлення контакту зі слухачами.

 

 

31

 

Урок мовленнєвого розвитку. Мовні засоби оформлення тексту ораторського виступу залежно від мети спілкування

й адресата мовлення.

 

32

 

Соціально-побутове красномовство, його види (ювілейна промова, привітання, тост тощо).

 

33

 

Театральна (сценічна) риторика. Педагогічна риторика.

 

 

34

 

Урок мовленнєвого розвитку. Вимоги до оратора. Постава, виразність міміки і жестів, їх природність, відповідність змісту викладу.

 

35

 

Урок мовленнєвого розвитку. Виголошення промови. Роль

початкової фрази перед виступом.

 

36

 

Урок мовленнєвого розвитку. Вимоги до культури мовлення.

 

 

37

 

Види ораторського мистецтва за метою висловлення: інформувальні, переконувальні, розважальні та інші

виступи.

 

 

38

 

Урок мовленнєвого розвитку. Спілкування з аудиторією як творчий процес. Прийоми встановлення і збереження контакту з аудиторією.

 

39

 

Урок мовленнєвого розвитку. Техніка мовлення. Тональність виступу.

 

40

 

Промова, її види.

 

41

 

Урок мовленнєвого розвитку. Культура ведення дискусій, полеміки, дебатів професійного характеру.

 

 

42

 

Урок мовленнєвого розвитку. Читання мовчки текстів діалогічного і монологічного характеру, в т.ч.

електронного, різних стилів, типів і жанрів мовлення. Види читання.

 

43

 

Контрольна робота. З історії риторики й ораторського мистецтва. Основи ораторського мистецтва (тестування).

 

Поглиблення і систематизація найважливіших відомостей із синтаксису, пунктуації і стилістики

 

 

44

 

Загальна характеристика синтаксичних одиниць. Словосполучення як одиниця синтаксису. Типи словосполучень за морфологічним вираженням головного слова. Типи підрядного зв’язку у словосполученні.

Використання синонімічних дієслівних словосполучень у різних стилях.

 

45

 

Речення як основна синтаксична і комунікативна одиниця. Стилістичні функції модальних різновидів речень.

 


 

 

Риторичне запитання, його стилістичні функції.

 

46

 

Пунктуаційні норми. Пунктограми у кінці речення.

 

 

47

 

Граматична основа речення. Порядок слів у реченні як стильова ознака мовлення. Складні випадки координації підмета і присудка.

 

 

48

 

Урок мовленнєвого розвитку. Діалог, складений відповідно до запропонованої ситуації, діалог – обмін думками,

враженнями (офіційна і неофіційна розмова); обговорення самостійно обраної теми.

Підготовка до контрольного діалогу.

 

49

 

Складні випадки кваліфікації другорядних членів речення.

Написання прикладки. Порівняльний зворот, його функції в реченні.

 

 

50

 

Пунктуаційні норми. Пунктуаційна помилка. Складні випадки використання розділових знаків. Тире між підметом і присудком у простому реченні.

 

51

 

Урок мовленнєвого розвитку. Контрольне есе.

 

52

 

Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених звертаннями, однорідними членами речення.

 

53

 

Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених

відокремленими означеннями, прикладками, обставинами.

 

54

 

Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених вставними словами і реченнями.

 

 

55

 

Урок мовленнєвого розвитку. Офіційно-діловий стиль: основні ознаки, підстилі, жанри, сфера використання,

призначення.

 

 

56

 

Складні і багатокомпонентні речення. Особливості структури га семантики сполучникових (складносурядних та складнопідрядних) і безсполучникових, багатокомпонентних речень.

 

57

 

Розділові знаки у складному реченні.

 

 

58

 

Складнопідрядні означальні речення і дієприкметникові звороти; складнопідрядні обставинні речення і дієприслівникові звороти.

 

59

 

Складнопідрядні речення з підрядними порівняльними і порівняльні звороти.

 

60

 

Період.

 

 

61

 

Контрольна робота. Поглиблення і систематизація найважливіших відомостей із синтаксису, пунктуації і стилістики: І частина) (тестування).

 

 

62

 

Урок мовленнєвого розвитку. Лексичні, морфологічні,

синтаксичні особливості, структур офіційно-ділових текстів різних жанрів.

 

63

 

Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Автобіографія, заява, характеристика.

 

64

 

Повторення та узагальнення вивченого.

 


 

ІІ  с е м е с т р

 

Пор.

Дата

Зміст програмового матеріалу

Примітки

 

65

 

Пряма і непряма мова. Здогадана пряма мова, напівпряма мова. Синоніміка і стилістичні способи передачі прямої мови в тексті.

 

66

 

Інтонування речень з прямою мовою, діалогом. Цитування. Основні пунктограми при прямій мові, цитуванні.

 

 

67

 

Урок мовленнєвого розвитку. Мовленнєве спілкування в різних навчальних ситуаціях офіційно-ділового характеру.

Етика професійного спілкування.

 

68

 

Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Офіційний лист, діловий лист.

 

 

69

 

Урок мовленнєвого розвитку. Мовний етикет ділової

(телефонної) розмови. Особливості складання повідомлення на електронному носії (електронна пошта).

 

70

 

Навчальний диктант.

 

 

71

 

Зміст і будова тексту. Складне синтаксичне ціле як семантико-синтаксична одиниця тексту. Основні пунктограми у зв’язному тексті.

 

72

 

Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Оголошення,

розписка, індивідуальний звіт.

 

73

 

Стилістичні функції абзацу. Сурядні і підрядні сполучники як засоби зв’язку в тексті. Гіпертекст.

 

74

 

Урок мовленнєвого розвитку. Діалог на професійну тему. Телефонна ділова розмова.

 

75

 

Урок мовленнєвого розвитку. Діалог-полеміка, діалог-

дискусія, самостійне визначення теми і змісту діалогу.

 

76

 

Урок мовленнєвого розвитку. Особливості складання повідомлення на електронному носії (електронна пошта).

 

77

 

Урок мовленнєвого розвитку. Дискусія з обстоюванням

альтернативних поглядів. Дебати.

 

78

 

Урок мовленнєвого розвитку. Редагування тексту професійної тематики.

 

79

 

Дискурс як комунікативний процес і як текст.

Професійний дискурс.

 

 

80

 

Зображувально-виражальні засоби синтаксису: синтаксичний паралелізм; риторичне питання, звертання; повторювані сполучники.

 

 

81

 

Контрольна робота. Поглиблення і систематизація найважливіших відомостей із синтаксису, пунктуації і

стилістики: ІІ частина) (тестування).

 

Підготовка до державної підсумкової атестації. Узагальнення і систематизація найважливіших відомостей з української мови


Фонетика, орфоепія, орфографія української мови

 

82

 

Асимілятивні, дисимілятивні процеси, подовження,

спрощення у групах приголосних. Основні чергування звуків.

 

 

83

 

Урок мовленнєвого розвитку. Художній стиль: призначення, сфера використання поширення, основні

ознаки. Естетична функція мови у художньому творі.

 

84

 

Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери.

Доручення, довіреність, резюме.

 

85

 

Складні випадки наголошення слів. Мовні недоліки у

вимові й наголосі та шляхи їх усунення.

 

86

 

Складні випадки вживання знака м’якшення, апострофа.

 

87

 

Написання слів іншомовного походження.

 

88

 

Урок мовленнєвого розвитку. Джерела багатства й

виразності українського мовлення.

 

89

 

Написання прізвищ та географічних назв.

 

90

 

Написання слів разом, окремо, з дефісом.

 

91

 

Правила переносу та скорочення слів.

 

92

 

Редагування тексту з орфографічними помилками.

 

93

 

Урок мовленнєвого розвитку. Бібліографія. Анотація.

 

Лексикологія і фразеологія української мови

94

 

Уживання слів у переносному значенні, синонімів,

антонімів, омонімів у текстах різних стилів.

 

95

 

Урок мовленнєвого розвитку. Синонімія як засіб художньої

виразності.

 

96

 

Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Протокол

(складний), акт.

 

97

 

Урок мовленнєвого розвитку. Особливості синтаксису художнього тексту.

 

98

 

Урок мовленнєвого розвитку. Монолог у художньому

творі: звернений монолог, внутрішній монолог.

 

99

 

Урок мовленнєвого розвитку. Переклад текстів різних

стилів, типів і жанрів мовлення.

 

100

 

Урок мовленнєвого розвитку. Реферат на професійну тему.

 

101

 

Урок мовленнєвого розвитку. Доповідь на науково-

популярну або морально-етичну тему.

 

102–

103

 

Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний стислий

переказ тексту художнього стилю із творчим завданням.

 

104

 

Терміни і професіоналізми. Філологічні, лінгвістичні,

літературознавчі терміни.

 

105

 

Урок мовленнєвого розвитку. Відгук про твір мистецтва,

кінофільм (телепередачу) у публіцистичному стилі.

 

106

 

Фразеологія художнього мовлення, наукова,

публіцистична, офіційно-ділова.

 


 

107

 

Урок мовленнєвого розвитку. Оцінка використаних автором мовних засобів, аналіз структури тексту. Аналіз мовних засобів щодо адекватності мети висловлювання, відповідності типу, стилю, жанру мовлення.

 

 

108

 

Контрольна робота. Підготовка до ДПА. Фонетика, орфоепія, орфографія, лексикологія і фразеологія

української мови (тестування).

 

 

109

 

Урок мовленнєвого розвитку. Публіцистичний стиль, сфера його використання, призначення, основні ознаки.

Лексичні, морфологічні, синтаксичні особливості публіцистичного стилю.

 

 

110

 

Урок мовленнєвого розвитку. Підстилі публіцистичного

стилю. Основні жанри публіцистичного стилю: нарис, замітка, стаття.

 

Морфеміка, словотвір, морфологія української мови

111

 

Словотвір іменників на позначення назв жителів певного населеного пункту.

 

112

 

Творення присвійних прикметників. Творення прикметникових форм від різних географічних назв.

 

113

 

Урок мовленнєвого розвитку. Інтерв’ю, репортаж,

кореспонденція, рецензія.

 

114

 

Основні способи творення дієслів, прислівників. Складні, складноскорочені слова, способи їх творення та написання.

 

115

 

Контрольне есе.

 

116

 

Рід і число іменників, їх стилістичні властивості.

 

117

 

Відмінювання іменників.

 

118

 

Ступені порівняння прикметників. Відмінювання прикметників.

 

119

 

Урок мовленнєвого розвитку. Презентація, реклама.

 

120

 

Розряди числівників за значенням, їх характеристика. Паралельне використання відмінкових форм числа.

 

121

 

Відмінювання займенників. Явище прономіналізації.

Правопис займенників.

 

 

122

 

Урок мовленнєвого розвитку. Доповідь для участі в лінгвістичній конференції. Добірка запитань до відео-, прес-конференції.

 

123

 

Види, часи, способи дієслів. Особові, родові, числові

форми дієслів, їх творення.

 

124

 

Перехідні і неперехідні дієслова. Стан дієслова.

 

 

125

 

Урок мовленнєвого розвитку. Формування культури

публіцистичного мовлення: способи привернення уваги, принципи побудови, засоби структурування тексту.

 

126

 

Творення і правопис дієприкметників і дієприслівників.

Дієприкметниковий та дієприслівниковий звороти.

 

127

 

Морфологічні типи прислівників. Ступені порівняння

 


 

 

означальних прислівників.

 

128

 

Урок мовленнєвого розвитку. Виступ на зборах, семінарах

(підготовлений і заздалегідь не підготовлений).

 

 

129

 

Правопис прислівників і прислівникових сполучень. Мовленнєві помилки у вживанні прислівників і шляхи їх подолання.

 

130

 

Правопис складних прийменників та сполучників. Перехід повнозначних слів у прийменники та сполучники.

 

131–

132

 

Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний твір-роздум на професійну тему в публіцистичному стилі.

Підготовка до контрольного

твору.

133

 

Правопис заперечних часток. Естетична цінність часток і звуконаслідувань.

 

134

 

Контрольна     робота.    Підготовка      до    ДПА.      Морфеміка,

словотвір, морфологія української мови (тестування).

 

135

 

Урок мовленнєвого розвитку. Стаття до журналу або шкільного веб-сайту в публіцистичному стилі.

 

 

136

 

Урок мовленнєвого розвитку. Конфесійний стиль, сфери поширення і головне призначення. Церковні служби, молитва, повчання, проповіді; богослужбові книги,

спілкування в конфесіях, культових установах.

 

 

 

137

 

Урок мовленнєвого розвитку. Переклади Євангелія. Псалми Т. Шевченка. Основні мовні стильові засоби конфесійного стилю. Маркована (конфесійна) лексика. Старослов’янізми – мовна ознака конфесійного стилю.

Інверсійний порядок слів.

 

 

138

 

Урок мовленнєвого розвитку. Сфера поширення і головне призначення епістолярного стилю. Основні мовні стильові засоби епістолярного стилю. Тематика листів. Офіційне й неофіційне листування. Побудова епістолярного тексту.

 

 

139

 

Урок мовленнєвого розвитку. Епістолярний етикет –

невід’ємна складова української мовленнєвої культури. Електронне листування.

 

140

 

Підсумковий урок.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар