11 к л а с Українська мова
(рівень стандарту)
(70 год на рік, 2 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування
для 11-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з
українською мовою навчання. Українська мова: 10–11 класи. – Рівень стандарту /
Голуб Н. Б., Котусенко О. Ю., Горошкіна О. М., Новосьолова В. І., Романенко Ю.
О., Кондесюк Т. В., Король О. М., Тарасенко О. О., Сергєєва Н. В., (Наказ МОН
України № 1407 від 23. 10.
2017 р.).
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю |
І
семестр |
II
семестр |
Перевірка мовної теми |
3 |
3 |
Письмо: |
|
|
есе |
2 |
3 |
І
с е м е с т р
Пор. № |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
Примітки |
Вступ |
|||
1 |
|
Мовна стійкість як
ключова риса національно мовної особистості. |
|
Практична
риторика |
|||
2 |
|
Засоби мовного вираження
промови. Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні.
|
|
3-4 |
|
Риторичні фігури: антитеза,
градація, повторення, риторичне запитання, риторичне звертання, порівняння |
|
5-6 |
|
Написання твору в
публіцистичному стилі з теми «Історія одного успіху» з використанням тропів
та риторичних фігур. |
|
7 |
|
Складання промови на
одну з тем: «Успішні люди України й світу», «Секрети успіху», «Складники
успіху» з використанням різних засобів мовного вираження. |
|
8 |
|
Контрольна робота. Виголошення та аналіз
промови. |
|
Морфологічна
норма |
9 |
|
Прикметник. Відмінкові закінчення прикметників. Ступені порівняння
прикметників.
Синонімійні способи вираження різного
ступеня ознаки. |
|
10 |
|
Урок мовленнєвого
розвитку. Складання письмової
розповіді про родину друга (подруги) з використанням присвійних
прикметників. |
|
11 |
|
Правопис прислівників.
Ступені порівняння. |
|
12 |
|
Складні випадки
узгодження й відмінювання числівника. |
|
13 |
|
Контрольний диктант. Читання мовчки публіцистичного тексту. |
|
14 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Написання переказу тексту в публіцистичному
стилі. |
|
15 |
|
Дієслово й дієслівні форми. Складні випадки
словозміни дієслів дати, їсти, відповісти, бути та ін.
Паралельні форми вираження наказового способу дієслів 1 та 2 особи множини. |
|
16 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Складання усної розповіді про враження від цікавої мандрівки
(екскурсії). |
|
17 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Написання
контрольного есе про реальну чи віртуальну мандрівку до одного з семи чудес України. |
|
18 |
|
Активні й пасивні
дієприкметники. |
|
19 |
|
Контрольна робота з
теми «Морфологічна норма» (тестування). |
|
Синтаксична
норма |
|||
20 |
|
Поняття синтаксичної
норми. Синтаксична помилка. Складні випадки
синтаксичного узгодження. |
|
21 |
|
Складні
випадки і варіанти синтаксичного керування. Уживання прийменників в і на з географічними назвами і просторовими іменниками,
словосполучення з прийменниками по,
в(у), при, за, із-за. Уживання похідних сполучників. |
|
22 |
|
Варіанти граматичного
зв’язку підмета й присудка. |
|
23 |
|
Пасивні конструкції з
дієсловами на -ся. Синтаксичні
конструкції з формою на -но, -то. |
|
24 |
|
Порядок слів у
реченні. Односкладні й неповні речення. |
|
25 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Написання
контрольного есе про свою заповітну мрію. |
|
26 |
|
Прості ускладнені
речення. |
|
27 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Діалогування з теми «Корисне
дозвілля». |
Підготовка до контрольного діалогу. |
28 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Колективне складання письмової розповіді про уявну
(віртуальну) мандрівку Україною. |
|
29 |
|
Правила побудови
складних речень. Логічні помилки у складних реченнях. |
|
30 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Складання усної розповіді про можливості для
занять спортом у вашому місті (селі). |
|
31 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Написання розповіді «Зірки українського спорту». |
|
32 |
|
Контрольна робота з
теми «Синтаксична норма» (тестування). |
|
ІІ с е м е с т р
Пунктуаційна
норма |
|||
33 |
|
Пунктуаційна помилка.
Тире між підметом і присудком у простому реченні. |
|
34 |
|
Урок
мовленнєвого розвитку. Діалогування
з теми «На добро відповідай
добром, а на зло?», «Чому Ліна Костенко назвала страшними слова «дволикість», «дворушництво»,
«двозначність», «двомовність», «двоєдушність»?» |
|
35 |
|
Розділові знаки у
простих реченнях, ускладнених звертаннями, вставними словами і реченнями. |
|
36 |
|
Розділові знаки у
простих реченнях, ускладнених однорідними членами. |
|
37 |
|
Розділові знаки у
простих реченнях, ускладнених відокремленими означеннями, прикладками,
обставинами. |
|
38 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Написання
контрольного есе з теми «Читання робить нас кращими». |
|
39 |
|
Кома і крапка з комою
у складному реченні. |
|
40 |
|
Двокрапка й тире у
складному реченні. |
|
41 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Написання переказу тексту в публіцистичному стилі. |
|
42 |
|
Розділові знаки в
реченнях із прямою мовою. |
|
43 |
|
Контрольний диктант. Виразне читання текстів різних стилів, інтонування їх відповідно до
наявних розділових знаків. |
|
Стильова
норма |
|||
44 |
|
Стильова помилка.
Стильове використання багатозначних слів і омонімів, синонімів, антонімів і
паронімів. |
|
45 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Написання контрольного есе з теми «Ця музика спонукає до думок». |
|
46 |
|
Стильові особливості
слів іншомовного походження. |
|
47 |
|
Стильове
забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика. Оцінна
лексика. |
|
48 |
|
Стильова роль
неологізмів і застарілої лексики. |
|
49 |
|
Стильове забарвлення
фразеологізмів, виражальні можливості їх. |
|
50‒51 |
|
Уроки мовленнєвого розвитку. Написання твору в публіцистичному стилі на одну з тем:
«Сьогодення нашої країни»,
«Духовні цінності», «Нове в культурі мого народу». |
Підготовка до
контрольного твору. |
52 |
|
Стильові особливості
засобів словотвору. |
|
53 |
|
Стильові особливості
частин мови. |
|
54 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Написання
контрольного есе про доброту, доброчинність, чуйність у ставленні до себе й
до інших. |
|
55 |
|
Вимоги до вживання
синтаксичних одиниць у різних стилях. |
|
56 |
|
Контрольна робота з теми «Стильова
норма» (тестування) |
|
Практична
риторика |
|||
57 |
|
Інформаційні
жанри (представлення, пояснення, інструкція, повідомлення). |
|
58 |
|
Діалогічні жанри
(бесіда, телефонна розмова). |
|
59 |
|
Особливості листування. |
|
60 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Складання електронних листів різної тематики. |
|
61 |
|
Оцінювальні жанри
(похвала, осуд, рецензія, характеристика). |
|
62 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Письмове складання характеристики. |
|
63 |
|
Етикетні жанри
(привітання, вибачення). |
|
64 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Написання текстів різних жанрів. |
|
65‒66 |
|
Уроки
мовленнєвого розвитку. Виголошування
підготовлених текстів різних жанрів. |
|
67 |
|
Контрольна робота
(виконання завдань). |
|
68–69 |
|
Уроки мовленнєвого розвитку. Дискусія з теми «Чи потрібно бути мовно стійким?» |
|
70 |
|
Підсумковий урок. |
|
11 к л а
с Українська мова
(профільний рівень)
(140
год на рік, 4 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування для 10-го
класу складено відповідно
до Програми для профільного
навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою
навчання. Українська мова: 10–11 класи. – Профільний рівень / Мацько Л. І.,
Груба Т. Л., Семеног О. М.,
Симоненко Т. В.
(Наказ МОН України № 1407 від 23. 10. 2017 р.).
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю |
І
семестр |
II
семестр |
Перевірка мовної теми |
3 |
3 |
Письмо: |
|
|
есе |
1 |
1 |
переказ |
1 |
1 |
твір |
1 |
1 |
І
с е м е с т р
Пор. № |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
Примітки |
Мова,
індивід, суспільство |
|||
1 |
|
Мова
як особлива система знаків, її місце з-поміж інших знакових систем. Проблеми
взаємодії мови і культури, мови і соціуму. Роль мови у формуванні й
самовираженні особистості. |
|
2 |
|
Українська мова в
«діалозі культур». Відображення в сучасній українській
мові культури інших народів. |
|
3 |
|
Українська мова у
світі. Українська діаспора. Лінгвістика як наука про мову. |
|
4 |
|
Історія мовознавства
в особистостях. Видатні мовознавці вітчизняної науки. |
|
5 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Система функціональних стилів сучасної української мови
Поняття стилю мовлення. |
|
6 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Підстилі, основні жанри та характерні мовні засоби
стилів. |
|
7 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Норма літературної мови. |
|
8 |
|
Навчальний диктант. |
|
Риторика як наука й мистецтво слова |
|||
9 |
|
Лінгвістична
риторика. Основні поняття риторики: логос, етос, пафос, топос.
Ритор і оратор. Риторичні ідеали у різні історичні епохи. |
|
10 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Виступ під час дискусії (підготовлений і непідготовлений) на суспільну або
морально-етичну теми. |
|
11 |
|
Поняття про сучасний
риторичний текст. |
|
12– 13 |
|
Уроки мовленнєвого розвитку. Докладний
переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням (висловленням
власного ставлення до подій, героїв, їхніх учинків та ін.). |
Підготовка до контрольного переказу. |
14 |
|
Інвенція. Диспозиція.
Методи викладу матеріалу. Теза й аргументація. Різні
види аргументації. |
|
15 |
|
Промова. Елокуція й
елоквенція як учення про мовну форму промов. Меморія
як система усного запам’ятовування промов. |
|
16 |
|
Акція. Риторична
техніка. |
|
17 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Аудіювання текстів різного характеру. Різновиди аудіювання. Аудіювання зразків ораторського мистецтва. |
|
18 |
|
Еристика як мистецтво
суперечки. Етика полемічної майстерності. |
|
19 |
|
Контрольна робота. Мова, індивід, суспільство. Риторика як наука й мистецтво слова (тестування). |
|
З історії риторики й ораторського
мистецтва |
|||
20 |
|
Видатні оратори Давньої
Греції. |
|
21 |
|
Видатні оратори
Давнього Риму. |
|
22 |
|
Ораторське мистецтво в
Україні. |
|
Основи ораторського мистецтва |
|||
23 |
|
Види
ораторського мистецтва і жанри. Академічне красномовство, його характерні
ознаки, різновиди (наукове,
науково-популярне, навчальне). |
|
24 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Практична риторика. Добір матеріалу, його
систематизація |
|
25 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Композиція ораторського виступу. Особливості побудови вступу,
основної частини, закінчення. |
|
26 |
|
Судове красномовство, особливості захисного і
звинувачувального виступу. |
|
27– 28 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі. |
|
29 |
|
Духовне красномовство
(гомілетика), його жанри і |
|
|
|
характерні риси. |
|
30 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Добір
аргументів і способів активізації мислення та емоційно-почуттєвої діяльності
аудиторії. Види аргументації. Способи встановлення контакту зі слухачами. |
|
31 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Мовні засоби оформлення тексту ораторського виступу
залежно від мети спілкування й адресата мовлення. |
|
32 |
|
Соціально-побутове
красномовство, його види (ювілейна промова, привітання, тост тощо). |
|
33 |
|
Театральна (сценічна)
риторика. Педагогічна риторика. |
|
34 |
|
Урок
мовленнєвого розвитку. Вимоги до оратора.
Постава, виразність міміки і жестів, їх природність, відповідність змісту
викладу. |
|
35 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Виголошення промови. Роль початкової фрази перед виступом. |
|
36 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Вимоги до культури мовлення. |
|
37 |
|
Види ораторського мистецтва за метою висловлення:
інформувальні, переконувальні, розважальні та інші виступи. |
|
38 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Спілкування з аудиторією як творчий процес. Прийоми встановлення і збереження контакту з аудиторією. |
|
39 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Техніка мовлення. Тональність
виступу. |
|
40 |
|
Промова, її види. |
|
41 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Культура ведення дискусій, полеміки, дебатів
професійного характеру. |
|
42 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Читання мовчки текстів діалогічного і монологічного
характеру, в т.ч. електронного, різних стилів, типів і
жанрів мовлення. Види читання. |
|
43 |
|
Контрольна робота. З
історії риторики й ораторського мистецтва. Основи
ораторського мистецтва (тестування). |
|
Поглиблення і
систематизація найважливіших відомостей із синтаксису, пунктуації і
стилістики |
|||
44 |
|
Загальна характеристика синтаксичних одиниць.
Словосполучення як одиниця синтаксису. Типи словосполучень за морфологічним
вираженням головного слова. Типи підрядного зв’язку у словосполученні. Використання
синонімічних дієслівних словосполучень у різних стилях. |
|
45 |
|
Речення як основна
синтаксична і комунікативна одиниця. Стилістичні функції модальних різновидів
речень. |
|
|
|
Риторичне запитання,
його стилістичні функції. |
|
46 |
|
Пунктуаційні норми.
Пунктограми у кінці речення. |
|
47 |
|
Граматична основа
речення. Порядок слів у реченні як стильова ознака мовлення. Складні випадки координації підмета і присудка. |
|
48 |
|
Урок
мовленнєвого розвитку. Діалог,
складений відповідно до запропонованої ситуації, діалог – обмін думками, враженнями (офіційна
і неофіційна розмова); обговорення самостійно обраної теми. |
Підготовка до контрольного
діалогу. |
49 |
|
Складні випадки
кваліфікації другорядних членів речення. Написання
прикладки. Порівняльний зворот, його функції в реченні. |
|
50 |
|
Пунктуаційні норми. Пунктуаційна
помилка. Складні випадки використання розділових знаків. Тире між підметом і присудком у простому реченні. |
|
51 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольне есе. |
|
52 |
|
Розділові знаки у
простих реченнях, ускладнених звертаннями, однорідними членами речення. |
|
53 |
|
Розділові знаки у
простих реченнях, ускладнених відокремленими
означеннями, прикладками, обставинами. |
|
54 |
|
Розділові знаки у
простих реченнях, ускладнених вставними словами і реченнями. |
|
55 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Офіційно-діловий стиль: основні ознаки, підстилі,
жанри, сфера використання, призначення. |
|
56 |
|
Складні
і багатокомпонентні речення. Особливості структури га семантики сполучникових
(складносурядних та складнопідрядних) і безсполучникових, багатокомпонентних
речень. |
|
57 |
|
Розділові знаки у
складному реченні. |
|
58 |
|
Складнопідрядні
означальні речення і дієприкметникові звороти; складнопідрядні обставинні
речення і дієприслівникові звороти. |
|
59 |
|
Складнопідрядні
речення з підрядними порівняльними і порівняльні звороти. |
|
60 |
|
Період. |
|
61 |
|
Контрольна робота. Поглиблення
і систематизація найважливіших відомостей із синтаксису, пунктуації і
стилістики: І частина) (тестування). |
|
62 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Лексичні, морфологічні, синтаксичні
особливості, структур офіційно-ділових текстів різних жанрів. |
|
63 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Автобіографія,
заява, характеристика. |
|
64 |
|
Повторення та
узагальнення вивченого. |
|
ІІ с е м е с т р
Пор. № |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
Примітки |
65 |
|
Пряма
і непряма мова. Здогадана пряма мова, напівпряма мова. Синоніміка і
стилістичні способи передачі прямої мови в тексті. |
|
66 |
|
Інтонування речень з прямою мовою,
діалогом. Цитування. Основні пунктограми при прямій мові, цитуванні. |
|
67 |
|
Урок мовленнєвого
розвитку. Мовленнєве спілкування в
різних навчальних ситуаціях офіційно-ділового характеру. Етика професійного
спілкування. |
|
68 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Офіційний
лист, діловий лист. |
|
69 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Мовний етикет ділової (телефонної) розмови. Особливості
складання повідомлення на електронному носії (електронна пошта). |
|
70 |
|
Навчальний диктант. |
|
71 |
|
Зміст і будова
тексту. Складне синтаксичне ціле як семантико-синтаксична одиниця тексту. Основні пунктограми у зв’язному тексті. |
|
72 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Оголошення, розписка,
індивідуальний звіт. |
|
73 |
|
Стилістичні функції
абзацу. Сурядні і підрядні сполучники як засоби зв’язку в тексті. Гіпертекст. |
|
74 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Діалог на професійну тему. Телефонна
ділова розмова. |
|
75 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Діалог-полеміка, діалог- дискусія, самостійне
визначення теми і змісту діалогу. |
|
76 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Особливості складання повідомлення на електронному
носії (електронна пошта). |
|
77 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Дискусія з обстоюванням альтернативних
поглядів. Дебати. |
|
78 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Редагування тексту професійної тематики. |
|
79 |
|
Дискурс як
комунікативний процес і як текст. Професійний дискурс. |
|
80 |
|
Зображувально-виражальні
засоби синтаксису: синтаксичний паралелізм; риторичне питання, звертання;
повторювані сполучники. |
|
81 |
|
Контрольна робота. Поглиблення і систематизація найважливіших відомостей
із синтаксису, пунктуації і стилістики: ІІ частина)
(тестування). |
|
Підготовка до державної підсумкової атестації. Узагальнення і
систематизація найважливіших відомостей з української мови |
Фонетика, орфоепія, орфографія
української мови |
|||
82 |
|
Асимілятивні,
дисимілятивні процеси, подовження, спрощення у групах
приголосних. Основні чергування звуків. |
|
83 |
|
Урок мовленнєвого
розвитку. Художній стиль: призначення,
сфера використання поширення, основні ознаки. Естетична
функція мови у художньому творі. |
|
84 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Доручення, довіреність,
резюме. |
|
85 |
|
Складні випадки
наголошення слів. Мовні недоліки у вимові й наголосі та
шляхи їх усунення. |
|
86 |
|
Складні випадки
вживання знака м’якшення, апострофа. |
|
87 |
|
Написання слів
іншомовного походження. |
|
88 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Джерела багатства й виразності українського мовлення. |
|
89 |
|
Написання прізвищ та
географічних назв. |
|
90 |
|
Написання слів разом,
окремо, з дефісом. |
|
91 |
|
Правила переносу та
скорочення слів. |
|
92 |
|
Редагування тексту з
орфографічними помилками. |
|
93 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Бібліографія. Анотація. |
|
Лексикологія і фразеологія української
мови |
|||
94 |
|
Уживання слів у
переносному значенні, синонімів, антонімів, омонімів у
текстах різних стилів. |
|
95 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Синонімія як засіб художньої виразності. |
|
96 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Протокол (складний), акт. |
|
97 |
|
Урок мовленнєвого
розвитку. Особливості синтаксису
художнього тексту. |
|
98 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Монолог у художньому творі: звернений
монолог, внутрішній монолог. |
|
99 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Переклад текстів різних стилів, типів і
жанрів мовлення. |
|
100 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Реферат на професійну тему. |
|
101 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Доповідь на науково- популярну або
морально-етичну тему. |
|
102– 103 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний стислий переказ
тексту художнього стилю із творчим завданням. |
|
104 |
|
Терміни і
професіоналізми. Філологічні, лінгвістичні, літературознавчі
терміни. |
|
105 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Відгук про твір мистецтва, кінофільм
(телепередачу) у публіцистичному стилі. |
|
106 |
|
Фразеологія
художнього мовлення, наукова, публіцистична,
офіційно-ділова. |
|
107 |
|
Урок
мовленнєвого розвитку. Оцінка використаних
автором мовних засобів, аналіз структури тексту. Аналіз мовних засобів щодо
адекватності мети висловлювання, відповідності типу, стилю, жанру мовлення. |
|
108 |
|
Контрольна робота. Підготовка до ДПА. Фонетика, орфоепія, орфографія,
лексикологія і фразеологія української мови (тестування). |
|
109 |
|
Урок мовленнєвого
розвитку. Публіцистичний стиль, сфера
його використання, призначення, основні ознаки. Лексичні,
морфологічні, синтаксичні особливості публіцистичного стилю. |
|
110 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Підстилі публіцистичного стилю. Основні жанри
публіцистичного стилю: нарис, замітка, стаття. |
|
Морфеміка, словотвір, морфологія
української мови |
|||
111 |
|
Словотвір
іменників на позначення назв жителів певного населеного пункту. |
|
112 |
|
Творення присвійних
прикметників. Творення прикметникових форм від різних географічних назв. |
|
113 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Інтерв’ю, репортаж, кореспонденція,
рецензія. |
|
114 |
|
Основні способи
творення дієслів, прислівників. Складні, складноскорочені слова, способи їх
творення та написання. |
|
115 |
|
Контрольне есе. |
|
116 |
|
Рід і число іменників, їх стилістичні
властивості. |
|
117 |
|
Відмінювання іменників. |
|
118 |
|
Ступені
порівняння прикметників. Відмінювання прикметників. |
|
119 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Презентація, реклама. |
|
120 |
|
Розряди числівників
за значенням, їх характеристика. Паралельне використання відмінкових форм
числа. |
|
121 |
|
Відмінювання
займенників. Явище прономіналізації. Правопис займенників. |
|
122 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Доповідь для участі в лінгвістичній конференції. Добірка запитань до відео-, прес-конференції. |
|
123 |
|
Види, часи, способи
дієслів. Особові, родові, числові форми дієслів, їх
творення. |
|
124 |
|
Перехідні і
неперехідні дієслова. Стан дієслова. |
|
125 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Формування культури публіцистичного
мовлення: способи привернення уваги, принципи побудови, засоби структурування
тексту. |
|
126 |
|
Творення і правопис
дієприкметників і дієприслівників. Дієприкметниковий та
дієприслівниковий звороти. |
|
127 |
|
Морфологічні типи
прислівників. Ступені порівняння |
|
|
|
означальних
прислівників. |
|
128 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Виступ на зборах, семінарах (підготовлений і
заздалегідь не підготовлений). |
|
129 |
|
Правопис
прислівників і прислівникових сполучень. Мовленнєві помилки у вживанні
прислівників і шляхи їх подолання. |
|
130 |
|
Правопис складних
прийменників та сполучників. Перехід повнозначних слів у прийменники та
сполучники. |
|
131– 132 |
|
Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний
твір-роздум на професійну тему в публіцистичному стилі. |
Підготовка
до контрольного твору. |
133 |
|
Правопис заперечних
часток. Естетична цінність часток і звуконаслідувань. |
|
134 |
|
Контрольна робота. Підготовка до ДПА. Морфеміка, словотвір, морфологія
української мови (тестування). |
|
135 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Стаття до журналу або шкільного веб-сайту в
публіцистичному стилі. |
|
136 |
|
Урок мовленнєвого
розвитку. Конфесійний стиль, сфери
поширення і головне призначення. Церковні служби, молитва, повчання,
проповіді; богослужбові книги, спілкування в
конфесіях, культових установах. |
|
137 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Переклади Євангелія. Псалми Т. Шевченка. Основні мовні
стильові засоби конфесійного стилю. Маркована (конфесійна) лексика.
Старослов’янізми – мовна ознака конфесійного стилю. Інверсійний порядок
слів. |
|
138 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Сфера поширення і головне призначення епістолярного
стилю. Основні мовні стильові засоби епістолярного стилю. Тематика листів.
Офіційне й неофіційне листування. Побудова епістолярного тексту. |
|
139 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Епістолярний етикет – невід’ємна складова
української мовленнєвої культури. Електронне
листування. |
|
140 |
|
Підсумковий урок. |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар