ЗАВДАННЯ  З УКРАНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

17.11.2021 – 19.11.2021

 

 5 клас (мова)

1.& 14 (вивчити правило)

2. Редагувати (виправити помилки) письмовий твір-опис предмета (тварини) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту  емоційного забарвлення

5 клас (літератра)

Дочитати повість-казку  Г.Малик « Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладіїї»

 

 9 клас(мова)

1.& 15 ( вивчити правило)

2. Відеоурок



3.Виконати вправу №165, 166, 167, 168

 9 клас(літератра)

 

1.Опрацювати матеріал підручника на стор.79-80

2.Відеоурок



3. Прочитати повіть І.Котляревського «Енеїда»

 

 

 10 клас(мова)

Контрольне есе (редагувати та записати в зошит)

https://www.youtube.com/watch?v=SGafwCJz2kI

 

10 клас(літератра)

 

1.    Іван Франко. Багатогранність діяльності Івана Франка

 ( опрацювати та законспектувати матеріал підручника)

2.    Відеоурок



     11 клас(мова)

          1.&19 (знати правило)

      2. Виконати вправу № 147(усно), 148

 

11 клас(літератра)

1..Конспект матеріалу підручника стор.125-140

2.Прочитати твори Остапа Вишні «Моя автобіографія», «Сом»

3. Аналіз гумористичного твору «Моя автобіографія»

«Моя автобіографія» за жанром — гумористичне оповідання, або гумореска. Композиція відповідає формі ділового паперу — автобіографії. Твір написаний протягом 15-16 березня 1927 року, надрукований у видавництві «Книгоспілка» того ж року.

У «вступному» етюді-розділі автор розповідає про те, де й коли народився, про батьків та дідів. Другий і третій етюди присвячені етапам навчання, формуванню світогляду майбутнього художни­ка слів. В Остапа Вишні що не речення — то народний жарт, який містить глибинний підтекст.

Гумореска скомпонована з окремих невеличких розділів- «фресок». Автор «вихоплює» найяскравіші, найхарактерніші епі­зоди, події. Це не лише життєпис, а й аналіз пережитого автором. «Найголовніші моменти», переважно — веселі, іноді — трагічні. Гострий на слово гуморист постає серйозним і вдумливим. Гумореска насичена розмовною лексикою, розповідними інтонаціями. Комізм ситуації базується на контрасті. Твір вражає людяністю, щирістю.

4. Аналіз усмішки «Сом»

 З великим замилуванням описує Остап Вишня природу — річку Оскіл, диких каченят: «Заплава річки Осколу, де він у цьому місці розбивається на кілька нешироких рукавів, заросла густими очеретами, кугою, верболозом і густою, зеленою, соковитою травою. Як увійдеш, картуза не видко! Шумить заплава в травні та в ч ер вн і .» . Письменник розповідає з гумором неймовірні бувальщини про сомів, їхні звички, про пригоди, що трапляються з рибалками. І хоч у цих пригодах чимало, м’яко кажучи, перебільшень, це не заважає читачеві весело сміятися й дивуватися багатству та красі нашої рідної природи: «Інтересна риба сом! За царського режиму, як свідчать дореволюційні рибалки-письменники, сом важив до 400 кілограмів, ковтав собак і ведмедів. Можливо, що з розвитком рибальства сом важитиме тонну і ковтатиме симентальських бугаїв і невеличкі буксирні пароплави.». «А сом а . сома мені самому доводилося бачити такого завбільшки, як комбайн! Тільки трохи довшого. Це, дорогі наші читачі, серйозно й без жодного перебільшення».

Немає коментарів:

Дописати коментар